God kväll alla fantastiska människor! 
 
Vilken underbar dag på många sätt.
 
Mötet gick otroligt bra och väntan är nu lång och olidlig måste jag erkänna..
Flera bollar i luften konstant. Men fasen va roligt det är..
 
Känslan av att det jag kämpat för, är rätt.
Få bekräftelsen av personal på golvet, firstline.. Att enbart få höra meningarna jag inte trodde fanns.
Men ack jo de finns.. Den känslan lämnade inte mig idag.. 
Det jag tror på, det jag kämpar för... Att fler anser att det är rätt..
Känslan av lycka och stolthet för de jag kämpar för..
Stolthet för vad jag lärt mig under dessa år med en barn som är lika fantastisk som andra barn men behöver anpassat stöd... 
 
 
Ett barn som utbildar mig och jag utbildar vidare...
Den kunskap jag blir tilldelad dagligen är så otroligt värdefull..
Den kan knappt läsas i böcker, den måste upplevas för att förstå 
glädjen, kärleken, ilskan, frustrationen och sorgen som följer med i allt detta..
 
Jag kommer att fortsätta utbilda alla jag stöter på.
Små små detaljer kan vara otroligt viktiga för våra underbara barn och ungdomar..
Utbilda och stötta andra till förståelse för det många anser är annorlunda!!
Men för oss är det normala <3 
 
 
 
Barn, Barnkonventionen, Behandlingspedagog, Engagemang, Ensamstående, Föräldrar, Gealdrigupp, Glädje, IF, Kunskap, Kärlek, Momlife, NPF Family, Raise Your Hand For Npf, Utvecklingsstörning, Vikämpartillsammans, annorlunda är vackert, autism, barns rättigheter, juststrong, morochdotter, npf, personligutveckling,

Kommentera

Publiceras ej