God Morgon!
 
Tisdag morgon och så mycket att planera för kommande veckor.
Väldigt väldigt roligt.. Jag kan inte släppa min glädje för allting som händer.
Det bubblar en massa känslor på insidan, allt från glädje, frustration till lite stress :P
Men återigen jag kan inget annat än att längta efter alla dessa resultat.
Att få dela med mig utav det vi jobbat så hårt för sedan förra året..
Ständigt sitta med nya planeringar, nya mål, nya vägar är så spännande!
 
 
Min prio för tillfället har varit att hitta en klädstil som passar inför ett stort datum denna månaden och jag har äntligen hittat den!  En klädstil som säger så mycket..
Jag är glad att få delta i något stort!
Även här är det blanade känslor. 
Men självklart ren glädje och kärlek!!
 
I min omgivning har jag de mest fantastiska individer som stöttar mig i allt jag gör.
Jag kan inte vara mer tacksam för dessa underbara själar <3
 
Denna morgon har varit väldigt produktiv, barnen sover och jag passar på att sitta med saker jag behöver innan de vaknar!
Jag älskar att vakna tidigt få saker och ting gjort för att sedan spendera dagen med barnen.
Att göra det jag gör, behövs en planering, för att få det att hålla!!
I slutändan kommer allt detta slit att lysa..
 
Dagen idag kommer att bli underbar.. Vi kommer att träffa en annan vacker själ som jag inte sett på en massa år! Men stöttat mig i allt jag gjort. 
Jag älskar sociala medier där en kontakt kan hållas, stötta, finnas till utan att i ren fysisk form umgås.
En dag som kommer att skapa minnen som jag alltid kommer att bära med mig..
En vänskap som hållt i alla dessa år.
En plats där jag känt mig trygg!!
 
Jag önskar en fantastisk dag!
Kram <3
Barn, Barnkonventionen, Behandlingspedagog, Engagemang, Ensamstående, Föräldrar, Gealdrigupp, Glädje, IF, Kunskap, Kärlek, Momlife, NPF Family, Raise Your Hand For Npf, Utvecklingsstörning, Vikämpartillsammans, annorlunda är vackert, autism, barns rättigheter, juststrong, morochdotter, npf, personligutveckling, semester,

Kommentera

Publiceras ej