God Morgon denna Torsdag, 12 Augusti.
 
Tiden springer iväg och snart är denna månad med slut.
Semestern snart slut, tillbaka till rutinerna ..
Men tro mig det ska bli skönt att få tillbaka dessa rutiner.
Vanliga rutiner , varje dag, varje vecka!
 
 
Nu när kylan börjar krypa sig närmare har jag börjat känna av mer värk, mer specifikt i två dagar i mina händer och fingrar. Ändå har jag stående medicin för min reumatism. 
Men det hjälper inte när den värsta värken kommer. 
 
Något annat som vi ska hitta på idag är att åka till sjukhuset och besöka min dotters läkare för hennes ögon.. Igår varvade min dotter upp sig i affekt om det är en pojke eller flicka, vill inte ha manliga läkare. Där jag försökte förklara att även om det är en pojke till läkare måste man vara snäll, inte okej att skrika, sloss och sparka mot pojken. 
Detta är en vanlig reaktion jag märkt mot just den manliga sidan. 
Vi går igenom med bilder och tecken = AKK + TAKK.
 
Ska bli intressant och se vad det sägs om hennes syn. Eftersom vi har kontinuerlig kontakt med ögonläkaren varje år. 

Kommentera

Publiceras ej