God morgon!
 
Det var ett tag sedan jag uppdaterade här. Händer aldelles för mycket för att hinna prioritera det viktigaste. 
 
Vi är inne i semesterperioden och det är både lärorikt och spännande för varje dag som går. 
Semester är inte alltid semester kan jag tycka.
För mig känns det som man bör planera in 1000 saker under semestern, hinna med så mycket som det bara går. Köra slut på sig själv innan arbetet börjar..
 
Att vara hemma och ta det lugnt, vara ute och leka, vara ute och cykla räcker tydligen inte i mångas ögon!
Vilket är skrämmande.
 
Denna sommaren är svår. Vi har brutit våra standard rutiner, skapat nya rutiner för att om någon vecka radera dessa rutiner återigen 
 
 
 
Jag har upptäckt att det är många som känner såhär som jag gör..
Helt ärligt stod jag i valet och kvalet om jag enbart skulle ha en veckas semester. 
Dela upp semestern mer... 
För detta är jobbigt, det är svårt..
Jag delar mina tankar med andra föräldrar som har barn med speciella behov och vi delar samma mening.
En av föräldrarna räknade dagarna fram tills skolan börjar i ren längtan.
 
Rutin och struktur är vår grund..
Även om vi gör nya strukturer under lediga tider blir det inte densamma.. 
 
Till dig som kämpar med samma sak..
Du kan hantera detta. 
Vi gör det tillsammans <3
 
Barn, Barnkonventionen, Behandlingspedagog, Engagemang, Ensamstående, Föräldrar, Gealdrigupp, Glädje, IF, Kunskap, Kärlek, Momlife, NPF Family, Raise Your Hand For Npf, Utvecklingsstörning, Vikämpartillsammans, annorlunda är vackert, autism, barns rättigheter, juststrong, morochdotter, npf, personligutveckling, semester,

Kommentera

Publiceras ej