God morgon finaste  ni ! 

What a wonderful day..
Det var längesen jag vaknade av solsken u ansiktet .
Känslan att vakna upp med de som betyder mest i ett väder som detta. Det gör något med en..  
Jag älskar att spendera tid med min familj, känslan när alla är samlade gör mig lycklig ❤ 
Min älskade Familj Carlström

God mat , doft av natur , lugn och harmoni. 
Jag rekommenderar verkligen att bege sig ut i naturen och lämna vardagen bak sig. En paus i vardagen, är så uppskattande från vår sida. Jag märker på oss alla hur lugnet sätter sina rötter.


❤❤❤

Självklart är det obligatoriskt i ren rutin att ut och gå en runda. 
Med barnvagn,  Ella och resten av oss.. 
En rutin Min dotter haft sedan dag 1 uppe i stugan. 

Min fantastiska bror, stöttepelare och Idol ❤

Denna stiliga person är ingen mindre än min bror.
En person som ställer upp i alla lägen. 
Min fantastiska bror.

Min fin fina Familj Carlström ❤❤
Vi tre❤
Vi har våra motgångar,  vi har våra dåliga dagar och vi har en annorlunda vardag. 
Men vår familj ger så mycket mer kärlek, glädje och omtanke.
Vi respekterar och accepterar 
Det många andra vill se förbi.
Vi hyllar det annorlunda..
Vi hyllar funktionsvariationer..
Vi hyllar Npf.
Vi älskar oss
❤❤❤

Kommentera

Publiceras ej