Måndag !
 
 
God morgon
 
Hopps du har sovit gottt?!
 
Ännu en ny vecka är i gång. Sista veckan av semestern eller nästsista veckan!
Väldigt oklart om jag ska börja jobbaneller inte.
För väldigt många olika anledningar egentligen. 
I månadens slut blilr det flytt för vår del.
Jag längtar otroligt mycket för det kommer förändra så mycket för oss..
Den är så mycket större, helt annan planlösning, Markplan med trädgård.. 
Kommer bli kanon..
Vi alla kommer få ett varsitt rum, jag kan ha mitt fontor , sovrum..
Kommer bli superbra! 
 
 
Det märks att denna veckan är början av Augusti.
Nu  börjar våran tid med barnhabiliteringen.. 
Först besök hos dotterns överläkare på csk om hennes ögon, då förskolan och anser att hennes syn försämrats! 
Fredag två tider med  barnhabiliteringen.. 
Min dotters språkutredning börjar på fredag. 
Det som bekymrar mig mest är att det är en ny logoped, första mötet.! 
Men jag talade med denna kvinna i våras vad som är viktigt att tänka på med mera..
Spännande ska det bli! 
En språkutredning görs via Barnhabiliteringens logoped.
Logopeden kommer träffa min dotter under några gånger för att kunna fullfölja utredningen. 
Jag vet inte alls hur en språkutredning går till så detta ska bli intressant för mig.
Och självklart kommer jag att dela med mig av det all info som är nödvändig att dela!!
 
Via vårt Online-Forum kommer nya tider för samtalsstöd att läggas ut i gruppen Npf-Family på fb, denna veckan. I Augusti blir det förhoppningsvis 2 tider men oklart då vi flyttar! 
Men i september och framåt förblir det som vanlogt med två tider i månaden! 
Min plan är att kunna schemalägga tider mer frekvent! 
 
 
Idag ser schemat ut som såhär!
Möte under förmiddagen!
Åka iväg med barnen och försöka bekämpa detta dåliga väder !!
Ta mig tiden att boke en ansiktsbehandling åt mig själv! Vilket hade varit A och O just nu..
Inväntar en hel del viktig info! 
 
Ha en toppenbra Måndag
- Kram <3 
Barn, Barnkonventionen, Behandlingspedagog, Engagemang, Ensamstående, Föräldrar, Gealdrigupp, Glädje, IF, Kunskap, Kärlek, Momlife, NPF Family, Raise Your Hand For Npf, Utvecklingsstörning, Vikämpartillsammans, annorlunda är vackert, autism, barns rättigheter, juststrong, morochdotter, npf, personligutveckling, semester,

Kommentera

Publiceras ej