God förmiddag!!
 
 
Hoppas din morgon har varit lika bra som min!
 
Kvällen igår blev helt och hållet ren kaos!!
I vår vardag behövs allt planeras i minsta detalj, även då kan det bli kaos..
Men att en oplanerad elektriker kommer mitt i maten,
ska befinna sig i köket där vi alltid sitter och äter! Jisses!!
 
Att i den situationen behöva planera om allt, sitta i vardagsrummet med hennes egna stol och bord.
Tror ni min dotter åt?!
Nej!! Hennes rutiner förstördes och det blev bara katt skit av allt..
 
Inte nog med det fick jag ett samtal från myndighet som jag var tvungen att ta!
Dottern sitter kvar i sin stol för att försöka äta, jag avlägsnar mig till köket för att minimera stimuli..
Samtalet pågick i ca 10 minuter. I sista skedet av samtalet hör jag hur min dotters mugg slås mot hennes plastbord, hårdplast.
Ljudet blir högre och högre, alltså blir min dotter mer och mer stressad!!
 
Jag försöker gå igenom alla samtal jag kan innan hon kommer hem eller när hon lagt sig..
För att just minimera hennes stress..
 
Men livet är alltid rullande, allting går inte att hantera som jag vill att det ska hanteras!!
Jag får endast försöka hantera det på bästa sätt..
Varje dag är en utmaning för mig, för vår familj..
 
Min tacksamhet för alla via sociala medier som stöttar, hejar på och faktiskt ger mig positiv energi och respons gör det enklare för mig att dela med mig av vår vardag !!
 
Följ gärna mig på Sociala Medier
- Fb - Erika Carlström
- Instagram - Erikacarlstrom
 

Kommentera

Publiceras ej